Regulamin

KATEGORIA PRODUKTU

Kategoria PRODUKT POWYSTAWOWY: Produkt po demontażu ekspozycji sklepowej. Może posiadać niewielkie defekty mechaniczne obudowy (drobne zarysowania, wgniecenia). Najczęściej występuje brak oryginalnego opakowania. Produkt w 100% sprawny technicznie. Urządzenia z tej kategorii  podajemy kilkugodzinnym testom w profesjonalnym serwisie (kompleksowa  kontrola). Produkt  z kategorii POWYSTAWOWY jest objęty okresem gwarancyjnym sprzedawcy.

Kategoria PRODUKT NOWY: Produkt z nadwyżek magazynowych. Może posiadać niewielkie niewielkie defekty mechaniczne. Produkt w 100% sprawny, Urządzenia z tej kategorii poddajemy kilkugodzinnym testom w profesjonalnym serwisie (kompleksowa  kontrola). Produkt  z kategorii NOWY jest objęty okresem gwarancyjnym sprzedawcy lub producenta.

Kategoria PRODUKT PO ZWROCIE: Produkt po zwrocie do  30 dni z widocznymi niewielkimi śladami użytkowania. Urządzenia z tej kategorii  podajemy kilkugodzinnym testom w profesjonalnym serwisie (kompleksowa  kontrola).Produkt sprawny technicznie. Produkt z tej kategorii jest objęty skróconym okresem gwarancyjnym  sprzedawcy,

PRODUKT UŻYWANY: Produkt z widocznymi śladami użytkowania. Urządzenia z tej kategorii  podajemy kilkugodzinnym testom w profesjonalnym serwisie (kompleksowa  kontrola). Produkt sprawny technicznie. Objęty skróconym okresem gwarancyjnym  sprzedawcy na rozruch urządzenia.

DOSTAWA

Dostawy dotyczące dużego sprzętu AGD realizujemy w formie palety . Każda paczka  jest odpowiednio zabezpieczona na czas transportu. Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej ROHLIG SUUS  (standardowa dostawa  nie obejmuje wniesienia i jest realizowana w czasie do 48h).

Usługa wniesienia: Wniesienie jest dodatkową opcją dla palet i obejmuje dostarczenie zamówienia za próg mieszkania lub domu.

Małe AGD, płyty grzewcze oraz inne artykuły o wadze do 30kg realizujemy kurierem INPOST, DPD (dostawa do 48h)

PAMIĘTAJ O SPRAWDZENIU STANU ZAWARTOŚCI PACZKI PRZY ODBIORZE ! W razie uszkodzenia zamówienia  prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz  niezwłoczny kontakt.

ZWROT

  • Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na zwrot od momentu objęcia zakupionego produktu w posiadanie
  • W przypadku zakupu przez przedsiębiorcę instytucja zwrotu nie ma zastosowania ( prawo zwrotu dotyczy tylko konsumentów w rozumieniu ustawy (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)
  • Kupujący zgłasza sprzedawcy zwrot w formie pisemnej (formularz zwrotu)
  • Kupujący informuje sprzedawcę o zamiarze zwrotu telefonicznie, listownie lub za pośrednictwem poczty e-mail
  • Sprzedający nie przyjmuje przesyłek zwrotnych nie zgłoszonych
  • Sprzedający nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem
  • Produkt zwracany musi znajdować się w stanie identycznym jak dostarczony do kupującego
  • Koszty dostarczenie zwrotu do siedziby sprzedawcy ponosi w całości kupujący
  • Do przesyłki zawierającej zwracany produkt należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu 
  • Kupujący w formularzu zwrotu wskazuje nr. konta bankowego do zwrotu środków z tytułu odstąpienia od umowy
  • Sprzedający wykonuje przelew na konto wskazane w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni od momentu objęcia w posiadanie zwracanego produktu.

REKLAMACJA

  • Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres sprzedawcy 
  • Reklamacje w ramach gwarancji są realizowane w trybie door-to-door (o ile inaczej nie stanowi opis w treści oferty)
  • Podstawą rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dokładny opis reklamowanej wady oraz datę jej ujawnienia.
  • Wadliwy towar kupujący odsyła na adres serwisu sprzedawcy  po uprzednim potwierdzeniu możliwości jego odbioru przez sprzedającego
  • Kupujący jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia sprzętu wysyłanego do serwisu za pośrednictwem firmy kurierskiej. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu, a wynikające z nienależytego zabezpieczenia zawartości przesyłki.
  • Do reklamowanego produktu kupujący  dołącza kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • Sprzedający bez wcześniejszego uzgodnienia nie odbiera żadnych przesyłek wysłanych na jego adres 
  • Sprzedający wyłącza rękojmie w przypadku zakupu przez przedsiębiorcę (firmę)
  • Produkty używane nie są objęte rękojmią (obejmuje je gwarancja rozruchowa w wymiarze określonym w treści oferty)
  • Podstawą reklamacji usługi transportowej (uszkodzenie zawartości przesyłki) jest protokół szkody sporządzony w obecności kuriera doręczającego.
  • Sprzedający nie odbiera żadnych przesyłek  pobraniowych
  • Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia reklamacji jeżeli podane wyżej warunki nie zostaną spełnione. 
  • Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  • Na usunięcie wady sprzedawca ma 30 dni roboczych (okres ten może się wydłużyć w przypadku konieczności sprowadzenia części serwisowych niedostępnych w magazynie)
Szybki kontakt!
+
Wyślij!