KATEGORIA PRODUKTU
Kategoria PRODUKT POWYSTAWOWY: Produkt po demontażu ekspozycji sklepowej. Może posiadać niewielkie defekty mechaniczne obudowy (drobne zarysowania, wgniecenia). Najczęściej występuje brak oryginalnego opakowania. Produkt w 100% sprawny technicznie. Urządzenia z tej kategorii podajemy kilkugodzinnym testom w profesjonalnym serwisie (kompleksowa kontrola). Produkt z kategorii POWYSTAWOWY jest objęty okresem gwarancyjnym sprzedawcy.
Kategoria PRODUKT NOWY: Produkt z nadwyżek magazynowych. Może posiadać niewielkie niewielkie defekty mechaniczne. Produkt w 100% sprawny, Urządzenia z tej kategorii poddajemy kilkugodzinnym testom w profesjonalnym serwisie (kompleksowa kontrola). Produkt z kategorii NOWY jest objęty okresem gwarancyjnym sprzedawcy lub producenta.
Kategoria PRODUKT PO ZWROCIE: Produkt po zwrocie do 30 dni z widocznymi niewielkimi śladami użytkowania. Urządzenia z tej kategorii podajemy kilkugodzinnym testom w profesjonalnym serwisie (kompleksowa kontrola).Produkt sprawny technicznie. Produkt z tej kategorii jest objęty skróconym okresem gwarancyjnym sprzedawcy,
PRODUKT UŻYWANY: Produkt z widocznymi śladami użytkowania. Urządzenia z tej kategorii podajemy kilkugodzinnym testom w profesjonalnym serwisie (kompleksowa kontrola). Produkt sprawny technicznie. Objęty skróconym okresem gwarancyjnym sprzedawcy na rozruch urządzenia.
DOSTAWA
Dostawy dotyczące dużego sprzętu AGD realizujemy w formie palety . Każda paczka jest odpowiednio zabezpieczona na czas transportu. Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej ROHLIG SUUS (standardowa dostawa nie obejmuje wniesienia i jest realizowana w czasie do 48h).
Usługa wniesienia: Wniesienie jest dodatkową opcją dla palet i obejmuje dostarczenie zamówienia za próg mieszkania lub domu.
Małe AGD, płyty grzewcze oraz inne artykuły o wadze do 30kg realizujemy kurierem INPOST, DPD (dostawa do 48h)
PAMIĘTAJ O SPRAWDZENIU STANU ZAWARTOŚCI PACZKI PRZY ODBIORZE ! W razie uszkodzenia zamówienia prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczny kontakt.
ZWROT
- Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na zwrot od momentu objęcia zakupionego produktu w posiadanie
- W przypadku zakupu przez przedsiębiorcę instytucja zwrotu nie ma zastosowania ( prawo zwrotu dotyczy tylko konsumentów w rozumieniu ustawy (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)
- Kupujący zgłasza sprzedawcy zwrot w formie pisemnej (formularz zwrotu)
- Kupujący informuje sprzedawcę o zamiarze zwrotu telefonicznie, listownie lub za pośrednictwem poczty e-mail
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek zwrotnych nie zgłoszonych
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem
- Produkt zwracany musi znajdować się w stanie identycznym jak dostarczony do kupującego
- Koszty dostarczenie zwrotu do siedziby sprzedawcy ponosi w całości kupujący
- Do przesyłki zawierającej zwracany produkt należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu
- Kupujący w formularzu zwrotu wskazuje nr. konta bankowego do zwrotu środków z tytułu odstąpienia od umowy
- Sprzedający wykonuje przelew na konto wskazane w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni od momentu objęcia w posiadanie zwracanego produktu.
REKLAMACJA
- Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres sprzedawcy
- Reklamacje w ramach gwarancji są realizowane w trybie door-to-door (o ile inaczej nie stanowi opis w treści oferty)
- Podstawą rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dokładny opis reklamowanej wady oraz datę jej ujawnienia.
- Wadliwy towar kupujący odsyła na adres serwisu sprzedawcy po uprzednim potwierdzeniu możliwości jego odbioru przez sprzedającego
- Kupujący jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia sprzętu wysyłanego do serwisu za pośrednictwem firmy kurierskiej. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu, a wynikające z nienależytego zabezpieczenia zawartości przesyłki.
- Do reklamowanego produktu kupujący dołącza kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)
- Sprzedający bez wcześniejszego uzgodnienia nie odbiera żadnych przesyłek wysłanych na jego adres
- Sprzedający wyłącza rękojmie w przypadku zakupu przez przedsiębiorcę (firmę)
- Produkty używane nie są objęte rękojmią (obejmuje je gwarancja rozruchowa w wymiarze określonym w treści oferty)
- Podstawą reklamacji usługi transportowej (uszkodzenie zawartości przesyłki) jest protokół szkody sporządzony w obecności kuriera doręczającego.
- Sprzedający nie odbiera żadnych przesyłek pobraniowych
- Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia reklamacji jeżeli podane wyżej warunki nie zostaną spełnione.
- Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
- Na usunięcie wady sprzedawca ma 30 dni roboczych (okres ten może się wydłużyć w przypadku konieczności sprowadzenia części serwisowych niedostępnych w magazynie)